خدا مي خنده وقتي...      

خدا مي خنده وقتی که یه بچه به دنیا میاد.

خدا مي خنده وقتی که یه سرباز شهید میشه.

خدا می خنده وقتی که یه توانا دست یه ناتوان رو می گیره و از زمین بلندش می کنه.

خدا می خنده وقتی که خورشید طلوع می کنه و وقتی که خورشید غروب می کنه.

خدا می خنده وقتی که بچه ها می دون و بازی و شادی می کنن.

خدا می خنده وقتی که یه مادر به صورت نوزادش لبخند میزنه.

خدا می خنده وقتی که یه پدر سر بچه هاش دست نوازش می کشه.

خدا می خنده وقتی که یه فرزند به دست پدر و مادرش بوسه میزنه.

خدا می خنده وقتی که یه دل شکسته صداش میزنه.

خدا می خنده وقتی که یه مرد مردونگی می کنه.

ولی می دونین خدا کی از همه وقت بهتر و قشنگتر می خنده؟

وقتی که يه بنده فقط و فقط بدونه خدارو داره و سعي كنه اونو راضي نگه داره .در


این هنگام خدا عجیب می خنده.عجیب!

                                                              

+ نوشته شده در  یکشنبه چهاردهم بهمن ۱۳۸۶ساعت 11:38  توسط سرباز سایبری  | 

مراسم پنجم محرم (دی ماه 1386) با مداحی حاج عبدالرضا هلالی 

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

مراسم چهارم محرم (دی ماه 1386) با مداحی حاج محمود کریمی

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

مراسم چهارم محرم (دی ماه 1386) با مداحی حاج عبدالرضا هلالی

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

 قسمت هشتم

مراسم روز سوم محرم (دی ماه 1386) با مداحی حاج محمود کریمی

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

+ نوشته شده در  شنبه ششم بهمن ۱۳۸۶ساعت 14:12  توسط سرباز سایبری  | 
باید بدانیم که حیوانات دو گروه هستند :

-گروهی از حیوانات خون جهنده ندارند ,یعنی اگر رگی از بدنشان بریده شود خون بیرون نمی جهد مانند : ماهی , قورباغه , سوسک , پشه. این گروه از حیوانات همه چیزشان پاک است.

-گروهی از حیوانات خون جهنده دارند یعنی اگر رگی از بدنشان بریده شود خون می جهد.

این حیوانات خود به دو دسته تقسیم می شوند :

1- حیوانات حلال گوشت مانند : گاو , گوسفند و شتر.

2- حیوانات حرام گوشت مانند : موش , خرگوش , گربه و خوک.

از دعا برای فرج امام زمان فراموش نکنید.

+ نوشته شده در  جمعه پنجم بهمن ۱۳۸۶ساعت 9:41  توسط سرباز سایبری  | 

چون حضرت سيدالشهداء عليه السلام به درجه رفيعه شهادت رسيد اسب آن حضرت در خون آن حضرت غلطيد و سرو كاكل خود را به آن خون شريف آلايش داد و به اعلي صوت بانگ واويلي برآورد و روانه به سوي سراپرده شد چون نزد خيمه آن حضرت رسيد چندان صيحه كرد و سر خود را بر زمين زد تا جان داد دختران امام عليه السلام چون صداي آن حيوان را شنيدند از خيمه بيرون دويدند ديدند اسب آن حضرتست كه بي‌صاحب غرقه به خون مي‌آيد پس دانستند كه آن جناب شهيد شده آن وقت غوغاي رستخيز از پردگيان سرادق عصمت بالا گرفت و فرياد واحسيناه و واماماه بلند شد. شاعر عرب در اين مقام گفته:

يَنوُحُ وَ يَنعْي الظّامِي الْمُتَرَمِلا
فَعايَنَّ مُهْر السّبْطِ وَ السَّرجُ قَدْخلا
وَ اَسكَبْنَ دَمْعاً حَرُّ لَيْسَ يُصْطَلي

وَ راحَ جَوادُ السّبْطِ نَحْوَ نِسآئِهِ
خَرَجْنَ بُنَيّاتُ الرَّسُولِ حَوا سِراً
فاَدْمَيْنَ باللَّطْمِ الْخُدود لِفَقْدِهِ

و شاعر عجم گفته:

كه با زين نگون شد سوي خرگاه
تن عاشق كشش آماج پيكان
كه چون شد شهسوار روز محشر
چه با او كرد خصم بدسگالش
كه جويا گردد از حال برادر
نداند كس بجز داناي احوال

بناگه زفرق معراج آنشاه
پر و بالش پر از خون ديده گريان
برويش صيحه زد دخت پيمبر
كجا افكنديش چونست حالش
سوي ميدان شد آن خاتون محشر
ندانم چون بدي حالش در آنحال

راوي گفت پس ام كلثوم دست بر سر گذاشت و بانگ ندبه واویلی برداشت و مي‌گفت:

وا مُّحَمَّداه وا جَدّاه وا نبيّاه وا اَبَا الْقاسِماه وا عَلِيّاه وا جَعْفَراه وا حَمْزَتاه وا حَسَناه هذا حُسَيْنٌ بِالْعَرآءِ صَريحٌ بِكَرْبَلا مَحُزوزُ الرَّاسِ مِنَ الْقَفا مَسْلوُبُ الْعِمامَهِ وَ الرّداء.

و آنقدر ندبه و گريه كرد تا غش كرد. و حال ديگر اهلبيت نيز چنين بوده و خدا داند حال اهلبيت آن حضرت را كه در آن هنگام چه بر آنها گذشت كه احدي ياراي تصور و بيان تقرير و تحرير آن نيست. وَ فيِ الزّيارَهِ الْمَرْويَّهِ عَنِ النّاحِيَهِ الْمُقَدَّسَه.

وَ اسْرَع فرسُك شارداً الي خيامك قاصداً مُهمْهِما باكياً فلمّا رَاَيْن النساءُ جوادك مخزْياً و نظرْن سرجك عليهِ ملوِيّا برزْن من الخدور ناشرات الشُعور علي الخدود لاطِمات و عن الوُجوه سافِرات و باْلعَويل داعيات و بعدَ العِزّ مُذِلَّلاتٍ و الي مَصْرعك مبادرات و الشِمرُ جالسٌ علي صدرك مُوْلع‏ٌ سيفه علي نَحرك قابضٌ علي شَيْبتكِ بيده ذابحٌ لك بمُهَّنده قد سكنت حواسُّك و خفيت انفاسك و رفع علي الْقناه رَاسُك.

راوي گفت چون لشكر ، آن حضرت را شهيد كردند به جهت طمع ربودن لباس او بر جسد مقدس آن شهيد مظلوم روي آوردند، پيراهن شريفش را اسحق (لعين) ابن حيوه حضرمي برداشت و بر تن پوشيد و مبروض شد و موي سر و رويش ريخت، و در آن پيراهن زياده از صد وت ده سوراخ تير و نيزه و شمشير بود.

عمامه آن حضرت را اخنس (لعين) ابن مرثد و به روايت ديگر جابرن يزيد ازدي براشت و سر بست ديوانه يا مجذوم شد. و نعلين مباركش را اسود (لعين) بن خالد ربود. و انگشتر آن حضرت را بحدل (لعين) بن سليم با انگشت مباركش قطع كرد و ربود. مختار به سزاي اين كار دستها و پاهاي او را قطع نمود و گذاشت او در خون خود بلغطيد تا به جهنم واصل گرديد. و قطيفهء خز آن حضرت را قيس (لعين) بن اشعث برد و از اين جهت او را قيس القطيفه ناميدند.

روايت شده كه آن ملعون مجذوم شد و اهلبيت او از او كناره كردند و او را در مزابل افكندند و هنوز زنده بود كه سگها گوشتش را مي‌دريدند.

زره آن حضرت را عمر سعد (ملعون) برگرفت و وقتي كه مختار او را بكشت آن زره را به قاتل او ابوعمره بخشيد، و چنين مي‌نمايد كه آن حضرت را دو زره بوده زيرا گفته‌اند كه زره ديگرش را مالك بن يسر ربود و ديوانه شد. و شمشير آن حضرت را جميع بن الخلق اودي، و به قولي اسود بن حنظله تميمي، و به روايتي فلافس نهلشي برداشت، و اين شمشير غير از ذوالفقار يا امثال خود از ذخاير نبوت و امامت مصون و محفوظ است.

مؤلف گويد كه در كتب مقاتل ذكري از ربودن جامه و اسلحه ساير شهداء‌ رضوان الله عليهم نشده لكن آنچه به نظر مي‌رسد آن است كه اجلاف كوفه ابقاء‌ بر احدي نكردند و آنچه بر بدن آنها بود ربودند. ابن نما گفته كه حكيم (لعين) بن طفيل جامه و اسلحه حضرت عباس عليه السلام را ربود.

در زيارت مرويه صادقيه شهداء‌است وَ سَلَبُوكُم لاْبْن سُميَّ وَابْن اكِلَه الاَكْباد.

در بيان شهادت عبدالله بن مسلم دانستي كه قاتل او از تيري كه به پيشاني آن مظلوم رسيده بود نتوانست بگذرد و به آن زحمت آن تير را بيرون آورد چگونه تصور مي‌شود كسي كه از يك تير نگذرد از لباس و سلاح مقتول خود بگذرد. در حديث معتبر مروي از زائده از علي بن الحسين عليه السلام تصريح به آن شده در آنجا كه فرموده:

وَ كَيْفَ لا اَجْزَعْ وَ اَهْلَعُ وَ قَدْاَرَي سَيّدي وَ اخْوَتي وَ عُمُومَتي و وَلَدِ عَمّي وَ اَهْلي مُصْرَعينَ بِِدِمائِهِمْ مُرَمَّلين بِالّْعراءِ مُسْلَبينَ لايُكْنَفُونَ وَلا يُواروُنَ.

برگرفته از کتاب منتهی الامال ، مولف حاج شیخ عبّاس قمی

+ نوشته شده در  یکشنبه سی ام دی ۱۳۸۶ساعت 15:55  توسط سرباز سایبری  | 

نماز شام غریبان چو گریه آغازم

به مویه های غریبانه قصه پردازم

به یاد یار و دیار آنچنان بگریم زار

که از جهان ره و رسم سفر براندازم

 

                       

+ نوشته شده در  یکشنبه سی ام دی ۱۳۸۶ساعت 15:53  توسط سرباز سایبری  | 
 

به مناسبت اغاز دهه اول محرم با همکاری پایگاه بسیج ثارالله مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام ایلخانی از امشب به مدت 10 روز در محل مسجد و حسینیه ثارالله مشهد برگزار می باشد. ساعت اغاز مراسم 21 می باشد.

بخشهای مراسم:

قرائت زیارت عاشورا

سخنرانی حجت الاسلام ایلخانی

سینه زنی با مداحی مداحان اهل بیت (ع)

مکان : مشهد, بلوار وکیل اباد-سه راه کوکا کولا-خیابان کوثر-کوثر8- مسجد ثارالله  

تلفن : 8812728-0511

التماس دعا : هیات منتظان مهدی (عج)

+ نوشته شده در  جمعه بیست و یکم دی ۱۳۸۶ساعت 18:54  توسط سرباز سایبری  | 
*h-ì/ /1 9bì/g h 9ed

 رسالت تبیین «مکتب» و تصحیح باورهای مردم در مسائل عقیدتی و بینشی، بر عهده «امام» است. امامان با سخن و عملشان هم صورت صحیح اعتقادات را می‌نمایانند، هم با انحرافات عقیدتی مقابله و مبارزه می‌کنند. این که توحید ناب چیست و خداباوری و عقیده به مبدا و معاد چه نقشی در زندگی دارد و شیوه انبیا و مرامشان کدام است و تداوم خط رسالت در قالب «امامت» چگونه است و دین چیست و اهل‌بیت علهیم‌السلام کیانند و چه مسوولیتی دارند و وظیفه امت در قبال امام چیست، همه و همه جلوه‌هایی از «پیام‌های اعتقادی» عاشورا است. اگر به قیام سیدالشهداء علیه‌السلام از این دیدگاه بنگریم، درس‌‌های عظیمی را خواهیم آموخت و عاشورا را کلاس درسی خواهیم یافت که در سخنان امام و عاشوراییان، متجلی گشته است.

حتی رجز‌های اصحاب امام و خطبه‌های امام و اهل‌بیت، چه قبل از شهادت و چه در مقطع اسارت، پر از نکته‌های عقیدتی است.

علاوه بر بُعد نظری و تبیین خطوط اصلی و روشن دین، تجلی این باورها در عمل آنان، جلوه دیگری از بعد اعتقای مساله است. مثلا «توحید» را نه صرفا از بعد نظری، بلکه توحید در عبادت و اطاعت را نیز در صحنه عاشورا و انقلاب امام حسین علیه‌السلام می‌توان دید و این، بسی آموزنده‌تر و تاثیرگذارتر از جنبه‌ فکری و ذهنی موضوع است. عقیده به خدا و قیامت، نه تنها به صورت یک باور خشک ذهنی، بلکه منشا اثر در زندگی فردی و اجتماعی مسلمان مطرح است و تلاش‌های او را حتی در صحنه مبارزه، جهت می‌دهد. اعتقاد به امامت نیز، نه صرفا در حد یک بحث کلامی و احتجاجات قرآنی و حدیثی در مورد این که پس از پیامبر، چه کسی خلافت دارد، بلکه به عنوان نظام سیاسی و پذیرش ولایت پیشوای صالح و خط مشی منطبق بر قرآن و سنت رسول و این که چه کسی شایسته زمامداری امت اسلامی است، مطرح می‌گردد.

جایگاه اهل‌بیت‌ پیامبر صلی‌الله علیه و آله در جامعه اسلامی نیز از همین زاویه قابل طرح است و نیز اصل مساله رسالت حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله و قرآن و وحی و شفاعت و ... بايد هر کدام به نحوی که دارای «پیام» است، در نهضت عاشورا مورد مطالعه قرار بگیرد. تنها در این صورت است که حرکت عاشورایی در امتداد زمان، گسترش و دوام می‌یابد و نسل‌های امروز و آینده را در مورد خطاب  قرار می‌دهد و هدایتگر می‌شود.

بعد اعتقادی کربلا نباید مورد غفلت قرار گیرد، هم محتواهای عقیدتی که در مجموعه این حماسه متجلی است، هم اساس نهضت کربلا که برای حفظ باورهای ناب از زوال تحریف بود. این هدف مهمی بود که شهید بزرگی همچون ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام فدای تحقق آن شد.

 

در ادامه...


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه بیست و یکم دی ۱۳۸۶ساعت 18:52  توسط سرباز سایبری  | 

 

 

محرم آمد! آماده ای یانه؟ 

 

 

چقدراززندگی خودتو

 

 

 

 صرف امام حسین(ع) کردی؟

  

 

 

دوست داری بری کربلا؟

  

 

 

پیش حسین (ع)...

 

 

 

 تو نینوا؟

 

 

توبین الحرمین؟

 

 

 

روبه روی شش گوشه؟ 

 

 

*تو محرم  پرچم قرمز رو گنبد سیاه

 

 

میشه* 

  

 

*نور سبز توضریح قرمزمیشه* 

 

 

ادّعای شیعه بودن

 

  

 

داریم؟ظاهرمون شیعی!

   

 

 

 باطنمون امّا..........؟!!

+ نوشته شده در  چهارشنبه نوزدهم دی ۱۳۸۶ساعت 19:53  توسط سرباز سایبری  | 

امام حسین(ع)فرمودند: 

 

 

 

 

من ازروی خود خواهی وخوشگذرانی ویا برای فسادوستم

 

 

گری قیام نکردم بلکه 

 

 

 قیام من برای 

  

 

 اصلاح امّت جدّم(ع) میباشد می خواهم

 

 امربه معروف

 

 

ونهی ازمنکر کنم وبه

 

 

 سیره وروش جدّم(ص) وپدرم علی ابن ابیطالب

 

 (ع)

 

 

 

عمل کنم

+ نوشته شده در  دوشنبه هفدهم دی ۱۳۸۶ساعت 10:19  توسط سرباز سایبری  | 

      محرم آمد

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                           ماه غم آمد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     بزن برسر برسینه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    مه ماتم آمد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+ نوشته شده در  دوشنبه هفدهم دی ۱۳۸۶ساعت 10:16  توسط سرباز سایبری  |